ისტორიის წრე ,,მე და ისტორია,,
მარტვილის მუნიციპალიტეტის
სოფელ სალხინოს საჯარო სკოლაში 2019 წლის სექტემბრიდან ფუნქციონირებს ისტორიის წრე
,,მე და ისტორია,, სადაც გაერთიანებულია X-XI-XII კლასის მოსწავლეები.
წრის ხელმძღვანელია ისტორიის მასწავლებელი მედეა
ჯოჯუა.
წრის წევრები საფუძვლიანად
შეისწავლიან საქართველოს და მსოფლიო ისტორიას, დამუშავებისა და მოძიების გზით. შეძლებენ
ნაშრომების შექმნას და წრის წევრებისთვის წარდგენას, რაც მათ დაეხმარებათ, შემდგომი,
სწავლების, ძიების, კვლევითი უნარ-ჩვევების გამომუშავებაში.
საწრეო მუშაობა
ხელს უწყობს ისტორიის პოპულარიზაციას, გაიგებენ იმ მნიშვნელოვან მოვლენებზე რომელმაც
განსაკუთრებული კვალი დაამჩნიეს საქართველოსა და მსოფლიო ისტორიის კულტურას. წრის წევრებს
ექნებათ შესაძლებლობა საკუთარი თავის რეალიზაციის. გაიზრდება მოსწავლეთა ცოდნის დონე,
ჯგუფური მუშაობა და პრეზენტაციის უნარი მათ დაეხმარებათ კომუნიკაციის,თანამშრომლობის
და თვითრეალიზაციის უნარის გამომუშავებაში.
საწრეო მუშა ხელს
შეუწყობს სკოლაში საგნის პოპულარიზაციას. მოსწავლეებს გაუჩნდება ისტორიის საგნის ინტერესი
და პატივისცემა. გაიზრდება მოსწავლეთა ცოდნის დონე და გახდებიან უფრო აქტიურები.
·
დაეხმრება მოსწავლეებს საკუთარი ქვეყნის მრავალმხრივ დანახვასა
და შეცნო ბაში.
·
გაუღვივებს ცნობისმოყვარეობა ქვეყნის წარსულსა და თანამედროვეობის
მიმართ.
·
დაეხმაროს
მოსწავლეებს დააკავშირონ ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქას.
·
დაეხმაროს
მოსწავლეებს დამოუკიდებელი გზით წყაროებზე მუშაობის გზით, თავად აღმოაჩინოს ამა თუ
იმ მოვლენის მიზეზები
·
დაეხმაროს
მოსწავლეებს მოვლენის შედეგების დადგენასა და მათი მნიშვნელობის გააზრებაში
ჩამოუყალიბოს მზრუნველი
დამოკიდებულება ჩვენი ქვეყნის მიმართ.
წრის მეცადინეობის გეგმა
(X-XI-XII კლასი)
2019-2020 სასწავლო წელი
მეცადინეობა ჩატარდება
კვირაში ერთხელ, სამშაბათს, 15:30 საათზე.
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათის რაოდენობა
|
|
1
|
24.09.2019
|
პრეისტორიული ეპოქა
|
1,5 საათი
|
2
|
30.09.2019
|
საქართველოს ბუნებრივ გეოგრაფიული პირობები და ისტორიულ-გეოგრაფიული
დახასიათება. ქართველი ხალხის წარმომავლობის საკითხი
|
1,5 საათი
|
3
|
1.10.2019
|
დიდიბერძნული კოლონიზაცია და კოლხეთი
|
1,5 საათი
|
4
|
8.10.2019
|
მსოფლიო და საქართველო IV-Xსაუკუნეებში. კონსტანტინე
დიდი. რომის იმპერიის ორ ნაწილად დაყოფა. ქართლის გაქრისტიანება. ვახთანგ გორგასალი
|
1.5 საათი
|
5
|
15.10.2019
|
მსოფლიო და საქართველო
X-XV საუკუნეებში.
ბაგრატ მესამე. დაქართველო მეთერთმეტე საუკუნეში. თურქ სელჩუკები. ჯვაროსნები
|
1,5 საათი
|
5
|
22.10.2019
|
ინგლისი XVI-XVII საუკუნეებში
|
1,5 საათი
|
6
|
29.10.2019
|
საფრანგეთის რევოლუცია
|
1,5 საათი
|
7
|
5.11.2019
|
ნაპოლეონის ეპოქა და ვენის კონგრესი
|
1.5 საათი
|
9
|
12.11,2019
|
რუსეთ- თურქეთისა და რუსეთ- ირანის ომები
|
1,5 საათი
|
10
|
19.11.2019
|
რევოლუციები ევროპაში XIX საუკუნეებში
|
1,5 საათი
|
11
|
26.11.2019
|
საქართველო XIX-XX საუკუნეებში. შეჯამება
|
1.5 საათი
|
სოფელ სალხინოს საჯარო სკოლაში 2019 წლის სექრემბრიდან
ფუნქციონირებს ისტორიის წრე ,,მე და ისტორია,, სადაგ გაერთიანებულია X-XI-XII კლასის
მოსწავლეები:
1. კობერიძე ნანა
2. ბერიშვილი მარიამი
3. თედო ხურცილავა
4 ცაავა მათე
5. გულორდავა ნოდარ
6. ქვარცხავა თამთა
7. ხურცილაცა მარიამი
8. ანანო ცაავა
9. ლიკა ლაშხია
10. ხათია ნანავა
11. ფულარია ბექა
12. ფუტკარაია ნოდარი
13. ცაავა მარიამი
14. ცაავა რამაზი
15 ქობალია ლანა
წრის წევრები საფუძვლიანად
შეისწავლიან საქართველოს და მსოფლიო ისტორიას, დამუშავებისა და მოძიების გზით. შეძლებენ
ნაშრომების შექმნას და წრის წევრებისთვის წარდგენას, რაც მათ დაეხმარებათ, შემდგომი,
სწავლების, ძიების, კვლევითი უნარ-ჩვევების გამომუშავებაში.
მიზნები
·
დაეხმრება მოსწავლეებს საკუთარი ქვეყნის მრავალმხრივ დანახვასა
და შეცნო ბაში.
·
გაუღვივებს ცნობისმოყვარეობა ქვეყნის წარსულსა და თანამედროვეობის
მიმართ.
·
დაეხმაროს
მოსწავლეებს დააკავშირონ ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქას.
·
დაეხმაროს
მოსწავლეებს დამოუკიდებელი გზით წყაროებზე მუშაობის გზით, თავად აღმოაჩინოს ამა თუ
იმ მოვლენის მიზეზები
·
დაეხმაროს
მოსწავლეებს მოვლენის შედეგების დადგენასა და მათი მნიშვნელობის გააზრებაში
ჩამოუყალიბოს მზრუნველი
დამოკიდებულება ჩვენი ქვეყნის მიმართ.
ისტორიის წრე
,,მე და ისტორიის,,
რეფლექსია
სასწავლო წლის დასაწყისში
გადავწყვიტე ისტორიის წრის ჩამოყალიბება, შევადგინე დამოქმედო გეგმა და განცხადებით
მივმართე სკოლის დირექციას. ისტორიის წრის
მუშაობის ერთ ერთი უმთავრესი მიზანი იყო ისტორიის
საგნისადმი უფრო მეტი დაინტერესება, იმ მნიშვნელოვანი მოვლენების გაგება , რომელმაც
ღრმა კვალი დატოვა ჩვენი ქვეყნის ისტორიასა და კულტურაში. ჯგუფური მუშაობით და პრეზენტაციების
მოწყობით შევძელი მოსწავლეებში კომუნიკაციის, თანამშრომლობის და თვითრეალიზაციის გამოხატვა.
მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდათ მზრუნველი დამოკიდებულება
ჩვენი ქვეყნის მიმართ. გასაგები სტრატეგიებით და მეთოდების გამოყენებით მივაღწიე მოსწავლეებში
მოტივაციის ამაღლებას და სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий